Zpět / Magazín

Vousatý gentleman 7.díl: Pět stravovacích tipů příznivých pro vousy

28. 4. 2014

Zdravá strava podporuje správný růst vlasů a vousů. I když vám výživa vlasů nevyplní holá místa, dostatek živin určitě pomůže výrobě toho, co už máte. Ujistěte se, že máte dost všeho, co potřebujete:

1. Protein

Vlasy se skládají z proteinů. Mezi přírodní zdroje proteinu patří kuřecí maso, libové hovězí maso, vejce a rostlinné bílkoviny (jako jsou například luštěniny).

2. Sacharidy

Pokud budete mít velký nedostatek sacharidů, vaše vlasy budou vypadávat. Jezte ovoce, zeleninu, celozrnné pšeničné chleby a těstoviny.

3. Voda

Vlasy budou vysychat, nebo se lámat, pokud budou permanentně dehydrované.

4. Tuky

Především ty „dobré“ tuky jako jsou omega-3 (nejlepším zdrojem jsou ryby). Pomůžou udržet vaši pokožku na hlavě a vůbec všechny vlasy a chlupy zdravé.

5. Mikroživiny

Vitamín C, biotin (vitamín H), zinek a železo – to jsou všechno látky podporující růst vlasů a vousů. Vyvážená strava by je měla poskytnout, ale nějaký multivitamin jako doplněk není vůbec na škodu. Hlavně pokud patříte k lidem, kteří si nestíhají sami vařit a připravovat potraviny.

Autor: Miroslav Žák

Poslat Tisknout

Komentáře

Posíláte doporučení na článek: Vousatý gentleman 7.díl: Pět stravovacích tipů příznivých pro vousy

[contact-form-7 id="37" title="Poslat emailem"]

Nahoru